Tonton Maharaja Lawak Mega 2013 Minggu 13 Final Online

Maharaja Lawak Mega (MLM) 2013 sudah sampai ke penghujungnya. Minggu ketiga belas ini adalah merupakan peringkat akhir. Jom tonton final Maharaja Lawak Mega 2013 ini secara full online, dan saksikan kumpulan/peserta mana yang akan dinobatkan sebagai juara Maharaja Lawak Mega 2013.

[Update Nov 2014] Maharaja Lawak Mega datang lagi dengan Maharaja Lawak Mega (MLM) 2014.

Lima kumpulan/peserta hebat akan berentap di pentas akhir di Stadium Melawati Shah Alam iaitu Bocey, Sepahtu, Shiro, Jambu dan Nabil. Minggu lepas (separuh akhir) MLM menyaksikan tiada peserta disingkir, Ajak Shiro terpilih sebagai Man Of The Match, dan Nabil cetus kontroversi bila buat lawak dengan mengaibkan seorang juri tetap MLM, Luna Maya. watch maharaja lawak mega 2013

Apa yang akan berlaku di MLM 2013 Final? Selamat menonton video full online Maharaja Lawak Mega 2013 Minggu 13 Final di pautan-pautan berikut. Setiap kumpulan akan membuat dua persembahan. Klik sini kalau nak tengok video Youtube dalam slow motion.

Senarai pemenang Maharaja Lawak Mega 2013

  • Juara: Sepahtu
  • Naib Juara: Shiro
  • Tempat Ketiga: Bocey
  • Tempat Keempat: Jambu
  • Tempat Kelima: Nabil

Episod-episod lain:

Penafian: Pihak malaysiatercinta.com tidak memuatnaik atau menghos video-video di atas. Kami hanya membuat pautan ke atas video-video yang sedia ada di Youtube, Dailymotion atau Facebook.