Cara Melabur Saham Yang Menguntungkan

Kenapa ramai yang rugi main saham di Bursa Malaysia? Agaknya mungkin kerana mereka betul-betul main saham. Mereka anggap ia adalah satu permainan, mereka tak serius dan mengharapkan nasib.

Maaf cakap, ramai yang main saham selalunya rugi kerana mereka kekurangan ilmu, terikut-ikut khabar angin, suka berspekulasi, serta tidak mampu mengawal emosi.

Jika anda serius nak untung, nak buat duit, nak berjaya di pasaran saham, hentikan main saham sekarang dan mulakan melabur saham!

Perkara pertama yang perlu dibuat ialah dapatkan ilmu secukupnya tentang pelaburan saham. Berikut adalah panduan pelaburan saham yang dapat membantu anda melabur dan menjana keuntungan di pasaran saham secara konsisten.


Panduan Melabur Saham

panduan saham

SistemSaham.com: Panduan Jual Beli Saham Yang Menguntungkan

Panduan ini mengajar bagaimana menganalisa dan menjana keuntungan di pasaran saham Bursa Malaysia. Ia ditulis dalam Bahasa Melayu, oleh pelabur berpengalaman tempatan.

Ebook ini berkongsi panduan, tips, teknik dan rahsia pelaburan saham yang praktikal serta relevan dengan pasaran saham tempatan. Penulis juga menunjukkan bagaimana cara melabur saham, langkah demi langkah supaya anda tidak melakukan kesilapan. Teknik-teknik pelaburan saham yang digunakan terbukti berkesan dalam menjana keuntungan di pasaran saham Malaysia.

Panduan pelaburan saham ini amatlah sesuai untuk pelabur-pelabur yang sudah biasa dengan carta saham ataupun forex ... mereka yang sudah lama berada di pasaran saham tetapi masih lagi tidak mampu menjana keuntungan yang memuaskan. Ia memberikan panduan terperinci bagaimana mahu menganalisa carta saham sesebuah syarikat dan bilakah masa yang sesuai untuk membeli ataupun menjualnya. Ianya lebih menjurus kepada "Technical Analysis".

Dengan mengikuti panduan yang diberikan di dalam ebook ini.....

  • Anda TIDAK PERLU lagi menyesakkan kepala dengan mengkaji berpuluh-puluh technical indicators.

  • Anda boleh ABAIKAN kebanyakan berita saham di akhbar-akhbar atau portal berita internet yang mengelirukan.

  • Anda TIDAK PERLU lagi bergantung kepada pendapat orang lain tentang mana satu saham yang patut dibeli. Tetapi, anda akan mampu membuat keputusan sendiri dengan YAKIN untuk beli sesuatu saham yang menguntungkan!
  • Dengan hanya mengambil masa sekitar 1 jam sehari, anda mampu menganalisa keseluruhan pasaran saham dan akhirnya membuat keputusan yang tepat sama ada mahu membeli atau menjual!

Klik banner berikut untuk mengetahui lebih lanjut mengenai cara melabur saham yang menguntungkan: