Tonton Maharaja Lawak Mega (MLM) 2013 Minggu 12 Online

|  0 comments

Maharaja Lawak Mega (MLM) 2013 sudah menghampiri penghujungnya. Minggu kedua belas ini adalah merupakan peringkat separuh akhir. Jom tonton Maharaja Lawak Mega 2013 semi-final ini secara full online, dan saksikan kumpulan/peserta mana yang paling hebat dan kumpulan mana pula yang tersingkir.

Untuk separuh akhir ini masih tinggal lima kumpulan/peserta yang akan bertanding iaitu Sepahtu, Shiro, Jambu, Nabil dan Bocey. Minggu lepas SYJ telah tersingkir, manakala Shuib Sepahtu terpilih sebagai Man Of The Match. watch maharaja lawak mega 2013

Selamat menonton video full online Maharaja Lawak Mega 2013 Minggu 12 (separuh akhir) di pautan-pautan berikut. Setiap kumpulan akan membuat dua persembahan, yang bertemakan Artis Jemputan dan Zaman Kolej:

Ini bermakna kelima-lima kumpulan/peserta iaitu Bocey, Sepahtu, Shiro, Jambu dan Nabil layak ke final Maharaja Lawak Mega 2013 yang akan berlangsung pada 7 Januari 2014 di Stadium Melawati Shah Alam.

Episod-episod lain:

Penafian: Pihak malaysiatercinta.com tidak memuatnaik atau menghos video-video di atas. Kami hanya membuat pautan ke atas video-video yang sedia ada di Youtube, Dailymotion atau Facebook.

Ulasan ditutup