Jadual Waktu Peperiksaan SPM Ulangan SPMU 2019

Jadual waktu peperiksaan SPM Ulangan (SPMU) 2019. Berikut adalah jadual waktu rasmi peperiksaan bertulis Sijil Pelajaran Malaysia (Ulangan) 2019 yang akan diadakan selama tiga hari di bulan Jun iaitu pada 25, 26 dan 27 Jun 2019.

Jadual peperiksaan SPMU ini telah dikeluarkan dan tertakluk kepada perubahan oleh Lembaga Peperiksaan, Kementerian Pelajaran Malaysia. Kami akan kemaskini post ini sekiranya terdapat sebarang perubahan selepas ini.

Untuk peperiksaan SPM 2019, sila layari Jadual Waktu Peperiksaan SPM 2019. Layari juga Tarikh Peperiksaan dan Pentaksiran 2019.


Jadual Waktu SPM Ulangan 2019

Jadual waktu peperiksaan SPMU 2019 berikut mengandungi tarikh, masa dan tempoh ujian, nama dan kod kertas, serta arahan khas.

Sila klik pada gambar untuk paparan jadual yang lebih besar dan jelas.

Jadual Waktu Peperiksaan SPMU 2019

Jadual waktu lengkap peperiksaan SPMU 2019 terkini dalam bentuk pdf boleh dimuat turun di sini. Selain jadual waktu peperiksaan, dokumen ini juga memperincikan jadual masa tambahan bagi calon berkeperluan khas. Ia juga mengandungi arahan-arahan kepada Jabatan pendidikan Negeri (JPN), Pengetua, Ketua Pengawas Peperiksaan serta arahan, amaran, larangan dan peringatan kepada Calon Peperiksaan.