Jadual Waktu Peperiksaan STAM 2019

Jadual waktu peperiksaan bertulis Sijil Tinggi Agama Malaysia (STAM) untuk tahun 2019 yang telah diumumkan oleh Lembaga Peperiksaan, Kementerian Pendidikan Malaysia. Peperiksaan bertulis STAM 2019 akan berlangsung selama lima hari iaitu pada 21, 22, 23, 30 dan 31 Oktober 2019.

Untuk tarikh dan jadual waktu peperiksaan lain, sila rujuk Tarikh Peperiksaan SPM, UPSR, PT3 Dan PAV 2019.

[Baharu] Jadual Waktu Peperiksaan STAM 2020


Jadual Waktu Peperiksaan STAM 2019

Berikut adalah jadual waktu peperiksaan bertulis STAM 2019 untuk calon biasa. Jadual ini memaparkan tarikh, waktu peperiksaan bermula, tempoh masa peperiksaan, kod kertas, nama kertas dan arahan khas.

Sila klik pada gambar untuk paparan jadual yang lebih besar dan jelas.

jadual waktu peperiksaan STAM 2019

Fail pdf jadual waktu lengkap bagi peperiksaan STAM 2019 boleh dimuat turun di sini. Jadual peperiksaan STAM ini memperincikan tarikh, masa dan tempoh ujian, nama dan kod kertas, arahan khas serta jadual masa tambahan bagi calon berkeperluan khas. Ia juga mengandungi arahan-arahan kepada Jabatan pendidikan Negeri (JPN), Pengetua, Ketua Pengawas Peperiksaan serta arahan, amaran, larangan dan peringatan kepada Calon Peperiksaan.

Semoga jadual di atas berguna untuk adik-adik yang bakal menduduki peperiksaan STAM 2019. Jaga solat dan perbanyakkan berdoa, In Shaa Allah berjaya.