Jadual, Kedudukan Dan Keputusan Terkini La Liga 2023-2024

Berikut adalah jadual, live score, keputusan dan kedudukan terkini La Liga Sepanyol untuk musim 2023-2024. La Liga merupakan liga bolasepak divisyen satu (primera division) Sepanyol dan musim 2023/24 merupakan musim ke-93 La Liga. Ia akan bermula pada 11 Ogos 2023 dan dijadualkan berakhir pada 26 Mei 2024.

Juara bertahan ialah kelab Barcelona. Ia merupakan merupakan kejuaraan La Liga kali ke-27 bagi kelab ini.

20 pasukan yang bertanding dalam LaLiga EA Sports 2023-2024:

Alavés, Almeria, Athletic Bilbao, Atletico Madrid, Barcelona, Cadiz, Celta Vigo, Granada, Getafe, Girona, Las Palmas, Mallorca, Osasuna, Rayo Vallecano, Real Betis, Real Madrid, Real Sociedad, Sevilla, Valencia dan Villarreal

Jadual Dan Keputusan Live Score La Liga Sepanyol

Berikut adalah live scoreboard serta jadual perlawanan-perlawanan akan datang dan keputusan perlawanan-perlawanan terkini La Liga. Tarikh dan masa perlawanan adalah mengikut waktu Malaysia.

Jadual Dan Keputusan La Liga

jadual, keputusan dan live score La Liga Spain Alavés, Almeria, Athletic Bilbao, Atletico Madrid, Barcelona, Cadiz, Celta Vigo, Granada, Getafe, Girona, Las Palmas, Mallorca, Osasuna, Rayo Vallecano, Real Betis, Real Madrid, Real Sociedad, Sevilla, Valencia dan Villarreal

Kedudukan La Liga Sepanyol 2023-2024

Jadual berikut memaparkan carta kedudukan terkini pasukan-pasukan dalam La Liga.

Carta Kedudukan La Liga

Semoga info mengenai jadual serta keputusan perlawanan bolasepak La Liga ini berguna buat para peminat sukan bolasepak Eropah khususnya liga Spain.

Entri berkaitan: