Jadual Dan Keputusan UEFA Champions League UCL 2021-22

|  1 comments

Jadual dan keputusan UEFA Champions League UCL 2021-22. Berikut adalah live-score, jadual dan keputusan terkini perlawanan-perlawanan bolasepak Liga Juara-juara Eropah / UEFA Champions League (UCL) untuk musim 2021-2022.

Liga Juara-Juara UEFA (UCL) adalah pertandingan bola sepak kelab tahunan yang dianjurkan oleh Persatuan Persatuan Bola Sepak Eropah (UEFA). Ia adalah salah satu kejohanan yang paling berprestij di dunia dan disertai oleh kelab-kelab terbaik dari negara-negara anggota UEFA, untuk menentukan pasukan terbaik di Eropah.

[Baharu] Jadual Dan Keputusan UEFA Champions League UCL 2022-2023

Musim 2021/22 ini merupakan musim yang ke-67 UCL. Pertandingan peringkat kumpulan akan berlangsung mulai 14 September 2021. Perlawanan akhir UCL 2021-22 akan diadakan di Stadium Krestovsky di Saint Petersburg, Russia pada 28 Mei 2022.

Juara bertahan ialah kelab Chelsea dari England.

32 kelab akan melayakkan diri untuk bertanding dalam group stage Liga Juara-Juara Eropah 2021/22 ialah:

Ajax, Atalanta, Atletico Madrid, Barcelona, Bayern Munich, Benhca, Besiktas, Borussia Dortmund, Chelsea, Club Brugge, Dynamo Kiev, Inter Milan, Juventus, Lille, Liverpool, Malmo FF, Manchester City, Manchester United, AC Milan, Paris Saint-Germain, Porto, RB Leipzig, RB Salzburg, Real Madrid, Sevilla, Shakhtar Donetsk, Sheriff Tiraspol, Sporting CP, VfL Wolfsburg, Villarreal, Young Boys dan Zenit St. Petersburg.

jadual, live score, keputusan semalam pagi tadi UEFA champion league liga juara eropah UCL

Keputusan Terkini Dan Jadual UEFA Champions League 2021/22

Live widget di bawah memaparkan keputusan perlawanan-perlawanan terbaru, serta jadual perlawanan-perlawanan akan datang. Keputusan akan dikemaskini secara automatik. Tarikh dan masa perlawanan adalah mengikut waktu Malaysia.

JADUAL DAN KEPUTUSAN UEFA CHAMPIONS LEAGUE

Widget oleh FcTables

Sila tekan Ctrl + D untuk bookmark.

Entri berkaitan:

1 comments

Tanpa Nama

Tanpa Nama

29 September, 2016 19:51
Ok keputusan UCL semalam dah ada sini ... tak sempat tengok Liga Juara-Juara pagi tadi.
Ulasan ditutup